FANDOM

Ciudățeni
S1e1 ciudateni oregon harta.jpg
Tip Oraș
Aparențe
Primul episod "Capcană pentru turiști"
Ultimul episod "Răzbunarea lui Gideon"
Apariții 28

Ciudateni, Oregon este un oraș mic, adormit și misterios din centrul Oregon, unde sunt multe fenomene supranaturale. Fondat de Quentin Trembley, Ciudățeni este locul unde Stan Pines locuieşte și administrează Coliba Misterelor, o capcană pentru turiști care taxează la suprapreţ vizitatorii nenorocoşi pentru o vizită fulger la cel mai bizar muzeu din lume. Gemenii frate și soră, Dipper şi Mabel Pines sunt trimiși să stea cu Stan pe timpul verii, care îi îndeamnă să diferitele şi încă curioasele miracole din Ciudățeni.

Ciudățeni, Oregon poate să fie bazat pe Vortexul Oregonului, care este localizat în Oregon, iar localnicii pretind că acolo au loc activităţi paranormale.

IstorieEdit

Ciudățeni a fost numit de al optulea și jumătate președinte al Statelor Unite, Quentin Trembley, când acesta l-a „descoperit” căzând de pe o stâncă cu un cal pe care-l călărea invers. Oricum, acest lucru a fost ascuns de guvernul S.U.A. și ,în locul lui Trembley a fost recuscut „necunoscutul local” Nathaniel Northwest ca fo ndator al orașului.

Rezidenți cunoscuțiEdit

S1e1 ciudateni oregon harta.jpg

Ciudățeni în Oregon

Also on FANDOM

Random Wiki